Drie mailadressen, waarvan we er twee negeren

Als je op wehkamp.nl een account aanmaakt, kun je drie mailadressen opgeven:

  • een e-mailadres onder “Mijn wehkamp.nl-account”
  • een e-mailadres onder “Bezorgvoorkeuren” getiteld “DHL aankomstbericht”
  • en een onder “E-mailadres voor e-mailvoordeel” LEES: SPAM

dus ik vul drie mailadressen in: zinnig@dk.nl, zinnig@dk.nl en onzin@dk.nl respectievelijk, waarbij onzin@dk.nl uiteraard in mijn spamfolder uitkomt. Daarna doe ik een bestelling, en wat blijkt? De bestelbevestiging, het aankomstbericht, evenals een mail “jeuj aanbiedingen!!!1one” arriveren alledrie in mijn spam folder, dus gestuurd naar onzin@dk.nl…..

Ik vraag de klantenservice om opheldering, krijg ik de volgende reactie:

“Ik heb deze kwestie nagekeken en blijkt dat uw wehkamp.nl-account: zinnig@dk.nl is. Op het e-mailadres onzin@dk.nl ontvangt u alle e-mailberichten inclusief e-mailvoordelen en ook nog e-mails die afkomstig zijn van het DHL-parcelshop.”

Grom.